GO a Regiontour

Brněnské veletrhy GO a REGIONTOUR nabízí program pro odborníky i veřejnost

Co nabízí kraje České republiky? A kam vyjet na dovolenou za hranice své rodné země? To se dozvědí návštěvníci brněnských veletrhů cestovního ruchu Go a Regiontour

Ve dnech 17. až 20. ledna 2019 budou na brněnském výstavišti cestovatelské osobnosti, které prozradí tipy i zážitky z cest, kraje České republiky i zahraniční destinace, ochutnávky gastronomických specialit a atraktivní program pro celou rodinu.

Ve dnech 17. až 20. ledna 2019 budou na brněnském výstavišti cestovatelské osobnosti, které prozradí tipy i zážitky z cest, kraje České republiky i zahraniční destinace, ochutnávky gastronomických specialit a atraktivní program pro celou rodinu.

Tradiční lednové veletrhy cestovního ruchu GO a Regiontour představují atraktivní program pro profesionály v cestovním ruchu i celou rodinu. "Rozvoj veletrhů GO a Regiontour jako národní prezentace cestovního ruchu s tím, že Regiontour je nosným projektem na podporu incomingu a domácího cestovního ruchu a veletrh GO pak nabízí zajímavé nabídky zahraničních destinací, se jeví jako ta správná cesta pro jejich další rozvoj. Odráží se to ve zvyšujícím se zájmu o účast domácích krajů, regionů z okolních zemí a v neposlední řadě i vzdálenějších destinací. Naším usílím společně s hlavními partnery je budovat zde efektivní platformu pro diskusi nad aktuálními tématy, prezentaci a podporu rozvoje cestovního ruchu v ČR,“ Prozrazuje ředitel veletrhů Go a Regiontour Miloň Mlčák.

Kulturní bohatství, aktivní dovolená či virtuální realita

Do veletrhů se prolne hned několik témat. Jedním z nich je aktivní dovolená, která lidem přiblíží například dovolenou na vodě. Chybět nebudou tipy, co vše je pro „vyjetí na vodu“ udělat, ale ani výstava samotných lodí či simulátory a trenažéry. Pro adrenalinové nadšence bude připravena propracovaná lezecká stěna. Program se dotkne také dovolené na kolech či karavanem. Na své si přijdou i milovníci kultury a relaxace. Mezi dalšími tématy doprovodných programů se objeví například inovativní marketing v regionech, moderní technologie v cestovním ruchu, kulturní bohatství regionů, či regionální gastronomie. „Součástí programu bude i virtuální realita. Lidé se tak dostanou přímo z brněnského výstaviště například do historického centra různých měst. Právě moderní technologie představují atraktivní využití i pro cestovní ruch,“ uvedla mluvčí dvojice veletrhů Karolína Křenková. Součástí veletrhu bude i ochutnávka exotické gastronomie, ale také místních specialit. Doprovodný program veletrhů obohatí je též festival krajových specialit a regionální potraviny REGFOODFEST. A s chutí budou kouzlit také studenti oborů kuchař, cukrář a číšník. Ti budou soutěžit pod hlavičkou 24. ročníku mezinárodní soutěže GASTRO JUNIOR BRNO 2019 – BIDFOOD CUP. Těšit se lze na přednášky o exotické gastronomii z různých koutů světa. Již tradičně se všichni návštěvníci mohou těšit i na cestovatelský festival GO KAMERA.

Čeká nás také vyhlášení 12. ročníku VELKÉ CENY CESTOVNÍHORUCHU – soutěže, která každoročně oceňuje nejlepší projekty, jež přispívají k rozvoji cestovního ruchu u nás. Projekty lze do soutěže přihlašovat až do konce listopadu a slavnostní vyhlášení proběhne hned první den konání veletrhu GO & REGIONTOUR, tedy 17. ledna 2019. Soutěž talentů PROFI GO v cestovním ruchu je zase určena studentům středních a vyšších odborných škol, tedy mladým lidem, kteří mají zájem o cestovní ruch. Ti nejlepší musí prokázat nejen zeměpisné, kulturní a historické znalosti, ale také pohotovost projevu a znalost alespoň jednoho cizího jazyku.

Nová komunikační kampaň #vzacnemalickosti

Brněnské veletrhy cestovního ruchu chtějí návštěvníkům poskytnout nejen tipy, kam vyjet na dovolenou či jak trávit volný čas. „Nová komunikační kampaň se snaží upozornit i na fakt, že cestování je o všedních maličkostech. Ať už lidé cestují po České republice nebo do vzdálenějších koutů světa, vždy je podstatné, aby nezapomínali, že zážitky tvoří i běžné maličkosti. Naše kampaň tedy vyobrazuje všední situace. A usiluje o to, aby lidé nezapomínali na to, že právě maličkosti jde na cestách učinit vzácnými. V podstatě můžeme myšlenku shrnout do známého pořekadla – „Jaké si to uděláš, takové to máš.“, přibližuje novou kampaň dvojice veletrhů Karolína Křenková. Kampaň pracuje s cestovatelskými emocemi a nově zapojí do komunikace i samotné návštěvníky.

Další aktuality z veletrhu

20. 01. 2019 GO a Regiontour S Periscopem nejen do Skandinávie, ale do celého světa

Za pouštní romantikou do Ománu, za ledovci do Kanady, za sopkami na Island a na Nový Zéland, za velehorami do Nepálu a za kláštery do Gruzie. Brněnská cestovní kancelář PERISCOPE Skandinávie vozí turisty do úchvatné přírody a exotických destinací několika kontinentů. Na...

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.