Italská MV Agusta si pro letošní rok připravila novinku v podobě sériové verze stroje Superveloce 800. Motocykl vycházející ze supersportu F3 800 pohání tříválec s klikovou hřídelí rotující v opačném směru o objemu 675 ccm a výkonu 148 koní. Nebude chybět ani "zlatá" verze Oro s výkonem zvýšeným na 153 koní díky závodnímu výfuku a upravené řídící jednotce.
Podvozkově Superveloce rovněž vychází z F3, jiné jsou pouze podsedlový rám a přední lešení. Komponenty odpružení jsou od renomovaných dodavatelů Marzocchi a Sachs, brzdy potom od Bremba a pneumatiky Pirelli. Zatímco standardní verze má lité ráfky, Serie Oro se pyšní úžasnými vyplétanými. Další fajnovostí Ora je Alcantarou potažené sedlo. Jezdecká pozice u Superveloce by měla být oproti superpostu více vzpřímená.
Nechybí nejmodernější elektronika včetně obousměrného quickshifteru a kontroly trakce v 8 stupních. Vše se ovládá přes pětipalcový barevný TFT displej, který lze propojit s chytrým telefonem. Cena v případě základní verze startuje lehce na půl milionem korun.