Jaké máte v domácnosti či práci vnitřní klima, tak se cítíte. Abyste mohli říct, že na jedničku, o to se stará například společnost Bibetus. V předvánočním shonu si našel chvilku Lukáš Zubalík z oddělení marketingu, aby odpověděl na pár otázek k chystané expozici na veletrhu Mobitex 2020.
Na co svou prezentaci zaměříte, jaké bude mít hlavní téma?
Na veletrhu MOBITEX se budeme věnovat prezentaci přístrojů pro řešení problémů s vnitřním klimatem, ať už pro domácnost nebo v zaměstnání. První část stánku bude věnována luxusní švýcarské značce Stadler Form s designově originálními pomocníky, kterou v České republice zastupujeme jako výhradní distributor. Druhou částí našeho stánku chceme oslovit zákazníky, kteří hledají dostupnější přístroje z této oblasti, zde budeme prezentovat domácí spotřebiče naší vlastní značky Airbi.
Lidé si čím dál více uvědomují, že kvalita okolního ovzduší výrazně ovlivňuje lidské zdraví, takže zájem o naše přístroje roste každým rokem – ať už jde o zvlhčovače, odvlhčovače, čističky vzduchu, topidla, ventilátory nebo třeba velice oblíbené aroma difuzéry. A je nám jasné, že někteří zákazníci preferují hlavně funkčnost, zatímco pro jiné je důležitý i design přístrojů. Proto jsme se letos rozhodli pro prezentaci obou těchto značek.
Jaké novinky a zajímavé exponáty návštěvníkům veletrhu představíte? Můžete popsat jejich přednosti?
U značky Stadler Form to bude nová pračka vzduchu GEORGE, který skvěle kombinuje funkci zvlhčovače a čističe vzduchu, dále nový úsporný odvlhčovač THEO s novým chladivem šetrným vůči životnímu prostředí, a hlavně osobní zvlhčovač EMMA, která je neuvěřitelně skladná a zároveň výkonná, takže se hodí jak na cestování tak i do ložnice.
Airbi pak nabízí novinky v oblasti zvlhčovačů vzduchu – konkrétně jde o prémiový model STAR se spoustou funkcí a high-end výbavou a o model nižší třídy CUBIC pro méně náročné zákazníky.
Pro návštěvníky máme připravenou i efektní předváděcí show, kvůli které určitě stojí za to se u našeho stánku zastavit.
Vystavujete v Brně pravidelně. Vyhovuje vám spojení se Stavebním veletrhem Brno a posun termínu do konce února, který přišel již s letošním ročníkem?
Ano, v Brně vystavujeme už popáté. Co se týká posunu, věříme, že dřívější termín a s ním spojené chladnější počasí přiláká více návštěvníků, než na konci dubna, kdy už spousta lidí raději vyráží do přírody nebo na chatu.
Co je cílem letošní prezentace a koho především chcete svou nabídkou oslovit?
Chceme oslovit nové potenciální zákazníky, jimž není lhostejné prostředí, ve kterém žijí, a zapsat se jim do paměti tak, aby se jim naše produkty vybavily, až budou mít nějaký problém s ovzduším kolem sebe.