GO a Regiontour

Übersetzung nicht verfügbar.

Dnes bude jasné, kdo získá Velkou cenu cestovního ruchu

Už dnes v 16 hodin bude známo, kdo je držitelem prestižního ocenění. Nad desítkami přihlášených projektů dumali na slovo vzatí odborníci z oblasti cestovního ruchu, marketingu či PR. Vyhlášena bude také kategorie Cestovní kancelář roku, která vzešla z nové formy hlasování.

"Velká cena cestovního ruchu každoročně oceňuje nejlepší projekty, které přispívají k rozvoji cestovního ruchu a návazných služeb v České republice,“ uvedl Zdeněk Novák ze spolupořádající společnosti COT media, která na soutěži dlouhodobě spolupracuje s Veletrhy Brno.

Odborná komise letos rozhodovala v těchto kategoriích: Nejlepší jednotná kampaň, Nejlepší turistický produkt, Nejlepší lázeňský a wellness balíček, Nejlepší elektronický projekt a Start up roku v segmentu cestovního ruchu.

Každou kategorii hodnotí profesionálové z oblasti turismu a marketingu. Při rozhodování se řídí přesně danými kritérii, které u každého projektu hodnotí. Přestože je cestování velmi subjektivní záležitost, právě daná kritéria zabraňují, aby se členové komise řídili „srdcem“. Komise se každým rokem obměňuje, pokud se porotce zúčastní vícekrát, vždy hodnotí jinou kategorii.

Přestože se Velká cena cestovního ruchu uděluje letos potřinácté, nejde rozhodně o zkostnatělý projekt. Stejně jako se mění doba a technologie, mění se jednotlivé kategorie. Proto už v seznamu nenajdete ocenění nejlepšího tištěného katalogu, jako tomu bylo na začátku, ale už několikátým rokem se soutěží například o nejlepší elektronický projekt, protože moderní technologie do cestovního ruchu zasáhly zásadním způsobem. Proto se od loňského roku vyhlašuje kategorie Start Up roku.

Vítězné projekty obdrží kromě diplomů na slavnostním ceremoniálu i elektronické podklady a certifikáty o svém triumfu pro další marketingové využití. Podle informací COT media je Velká cena cestovního ruchu je opravdu považována za prestižní. Buďme zvědaví, kdo si ocenění letos odnese.

COT media

  • Mediální dům COT media, s. r. o., vznikl v lednu 1997 a od počátku se specializoval na odborné tituly z oblasti cestovního ruchu. V reakci na potřeby trhu se ale stabilní součástí portfolia vydavatelství postupně staly také B2B a B2C tituly, palubní časopisy a klientská periodika. 
  • Jedním z prvních titulů, kterému se vydavatelství věnovalo, byl COT Celý o turismu, který je dnes nejčtenějším odborným magazínem o cestovním ruchu na českém trhu. Na něj je navázán portál icot.cz, kde si denně odborníci najdou zprávy z oblasti cestovního ruchu.
  • Úzce spolupracuje s agenturami jako Czechturism a odbory veřejné správy. Jednou měsíčně v sídle Hospodářské komory pořádá byznys snídaně, které se věnují aktuálním problémům v cestovním ruchu, od on-line komunikace, přes GDPR po legislativní změny.
  • Na Go a Regiontour pravidelně spolu s Veletrhy Brno zaštiťuje značnou část odborného doprovodného programu.
  • Na svém stánku v pavilonu P představuje všechny své produkty.

 

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.