GO a Regiontour

Translation is not available.

Vyhodnocení vzácné on-line soutěže

Co je hlavní myšlenkou letošní kampaně veletrhů cestovního ruchu Go a Regiontour? Vzácné maličkosti! Nová komunikační kampaň zapojila do šíření této myšlenky i samotné návštěvníky. Ti měli jeden úkol – říct svůj příběh z cest pomocí jedné fotografie. Sto soutěžících získalo dva lístky na veletrhy, které startují 17. ledna na brněnském výstavišti. Hlavní výhrou je kredit na letenky v hodnotě 10 tisíc korun. Výherní fotografie, kterou vybrala odborná porota, se navíc promítne do kampaně veletrhů Go a Regiontour v roce 2020.

Do online soutěže na vzácné stránce www.vzacnemalickosti.cz se zapojilo přes 2 000 soutěžících. Každý z nich přitom viděl vzácné okamžiky z cest v odlišných situacích. Lidé se podělili o okamžiky z hor, od moře či například z výletu na kole. Nechyběli ani domácí mazlíčci na cestách.

Sto soutěžích získalo vstupenky na brněnské cestovatelské veletrhy. Odborná porota pak vybrala jednu fotografii, která se stane jednou z tváří kampaně těchto veletrhů v příštím roce. A tou je fotka z letní dovolené od Markéty Špůrné (fotografie nahoře). Porota ocenila autentičnost fotografie, pozitivní atmosféru a také fakt, že příspěvek šíří myšlenku #vzácnémaličkosti.


More news from the fair trade

20. 01. 2019 GO a Regiontour S Periscopem nejen do Skandinávie, ale do celého světa

Za pouštní romantikou do Ománu, za ledovci do Kanady, za sopkami na Island a na Nový Zéland, za velehorami do Nepálu a za kláštery do Gruzie. Brněnská cestovní kancelář PERISCOPE Skandinávie vozí turisty do úchvatné přírody a exotických destinací několika kontinentů. Na...

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.