STYL

Translation is not available.

b.young, Fransa a Dranella - dánské značky s dotekem přírody

Trojice značek dámské módy z Dánska nabízí nejen aktuální módní trendy, ale zároveň je i ohleduplná k přírodě: dbá na to, jak a kde se zboží šije, a používá recyklované materiály. Také jejich nové kolekce, které na veletrhu STYL poprvé prezentovala firma LERROS Fashion CZ, našly barevnou inspiraci v podzimní přírodě.

„Oblečení dánských značek b.young, Fransa a Dranella je sportovně elegantní, výborně kombinovatelné a příjemné na nošení. Velikosti máme od 34 až do 46 a jde o velkorysé dánské velikosti, které opravdu odpovídají našim českým,“ říká Romana Novotná, výkonná ředitelka společnost LERROS Fashion CZ s.r.o., která je výhradním distributorem těchto dánských značek pro Českou a Slovenskou republiku. „Značka b.young je trendová móda zaměřená na ženy 25+, reaguje rychle na nejnovější módní trendy a uspokojí tak klientelu, která poslední trendy hledá.  Fransa je pro kategorii 30+ a Dranella obléká ženy 35+, které už jsou sofistikované a potrpí si na kvalitu a perfektní fitting. Výrobcem je dánská společnost DK Company, která dbá na životní prostředí a šetření zdrojů, proto pro všechny tři značky platí, že minimálně pětina materiálu pochází z recyklace,“ zdůrazňuje Romana Novotná.

Na českém trhu jsou značky b.young, Fransa a Dranella zastoupeny druhým rokem a na veletrhu STYL měly premiéru. Velkoryse pojatá expozice představila v pořadí druhé ze tří kolekcí vyvzorovaných pro podzim a zimu 2019/2020. „S ohledem na vývoj podnebí a mírnější zimy jsou  všechny kolekce odlehčené a přechodové, třeba u pletáže se nepoužívají silné vlny. Kombinují se různé typy materiálů, například lehká viskózová sukně s tlustým svetrem. Ze vzorů je v kolekcích k vidění hodně kára, kostek, vracejí se kohoutí stopy stejně jako patchwork nebo zvířecí motivy. Zajímavé je větší množství úpletových materiálů, a to na sakách, kalhotách i sukních. Z barev hrají velkou roli skořicová, vínová, olivová a teplá žlutá, které říkáme zlatý dub. Všechno jsou to teplejší přírodní barvy s inspirací ze zdrojů země,“ popisuje Romana Novotná. Zároveň radí spotřebitelkám, aby s nákupem módního kousku nečekaly až na výprodeje. „Všechny trendové značky nabízejí nejmódnější a nejlepší kousky na začátku sezony. Ke konci sezony už je to masová záležitost a kupujete to, co mají všichni. Kdo chce mít něco zvláštního, měl by se o trendy zajímat hned na začátku, kdy je také největší výběr,“ poradila.

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.