Nakolik oblečení do přírody ovládají módní trendy a barevné vzorkovnice? Odpověď dává i letmý pohled po pavilonu Z. Zelená barva v lese převažuje. Potvrzuje to i Veronika Jeníčková na stánku společnosti BANNER, která prodává oděvy a potřeby do přírody pro myslivce, rybáře, kynology, turistiku a pobyt v přírodě. „Snažíme se jít i do jiných barev, v nabídce máme také oblečení hnědé, kombinace s červenou a oranžovou, ale zelená už léta zůstává a asi navždy zůstane na prvním místě.“
Firma BANNER je ryze českou firmou s vlastními výrobními kapacitami, která je na trhu od roku 1992. „V našem sortimentu jsou kromě oděvů různé doplňky jako baťohy, tašky, klobouky, nože nebo mačety. Letos jsme přijeli do Brna s novou kolekcí, máme tu rozšířenou nabídku dámských oděvů, spoustu nových čepic, ale i klasické, hlavně kostkované košile,“ říká Veronika Jeníčková. „V přírodě poznáte, co je kvalitní oblečení a co ne. Nejen myslivci, ale i další lidé, kteří se pohybují v lese, se rádi oblékají a záleží jim na tom, aby si koupili dobrou věc. V tom máme výhodu, že tu máme kvalitní výrobky, oni to ví a proto se k nám i vrací.“
Pro firmu BANNER je důležitá zpětná vazba. Proto se ptá zákazníků, co chtějí, nejen na veletrhu, ale také v obchodech, kterých má společnost třiadvacet po celé České republice. Další dvě plánuje letos otevřít. Komunikuje se zákazníky také na e-shopu. „To nám pomáhá soustředit se na určitý směr. Doporučuji sledovat nás průběžně na internetu i v prodejnách, protože každou chvíli se snažíme přicházet s něčím novým a přinášet nové kolekce v oblečení i doplňcích,“ dodává Veronika Jeníčková.