Nemohly najít jednoduchý design, který měly rády, tak si věci pro miminka začaly samy vyrábět. Dnes zadávají práci pěti dílnám včetně jedné chráněné a postupně rozšiřují sortiment, v pavilonu G1 děti láká třeba bazének s kuličkami.
Jedna ze sester pracovala v marketingu kosmetické firmy, druhá ve finančnictví, ale když obě otěhotněly, pustily se společně do nového podnikání. „Hledaly jsme na trhu dětské oblečení a doplňky s jednoduchým designem, ale našly jsme jen medvídky, sovičky nebo něco podobného. Protože nás maminka s babičkou naučily šít, pustily jsme se do šití věcí, které byly podle našich představ,“ popisuje Martina Tregler, spolumajitelka firmy BeeMy, začátky podnikání v roce 2014.
Sestry se od počátku zaměřily na kvalitní české materiály a pracují primárně s bavlnou v různých úpravách, letošní novinkou je látka s 3D strukturou zvaná vaflovina. Místo veselých potisků nabízejí převážně jednobarevné materiály nebo klasické vzory s pruhy, puntíky a hvězdičkami, což má u českých i slovenských maminek úspěch. Na základě zpětné vazby přicházejí se stále novými výrobky, tak aby zákazníci mohli do jednoho designu sladit celý pokojíček.
„Maminky se dnes hodně vracejí k tradičním materiálům, hledají třeba péřové zavinovačky. Už asi dva roky jsou trendem hnízdečka pro miminka, těm jsme na základě recenzí zvýšili hrany. Pořád se snažíme dělat něco nového, letos tady jako novinku máme copánkové mantinely. Šijeme také oděvní doplňky, osvědčily se čelenky a někdy se chce sladit celá rodina i s tatínkem, tak si koupí čepičky,“ vypočítává Martina Treger trendy v poptávce.
"Maminky se dnes hodně vracejí k tradičním materiálům, hledají třeba péřové zavinovačky. Už asi dva roky jsou trendem hnízdečka pro miminka."
Jak dodává, také nejstarší firemní výrobky jako zavinovačky a mantinely na postel se stále vylepšují. „U zavinovaček dnes už přesně víme, jak miminko nejlépe zavinout. Maminkám radíme, aby po odpárání suchého zipu používaly zavinovačku jako deku nebo podložku, aby byla využitelná delší čas,“ říká spolumajitelka značky BeeMy. Na stánku v pavilonu G1 je velkým hitem kuličkový bazének z molitanu potaženého příjemnou látkou, který se výborně hodí třeba jako dárek k prvním narozeninám.
BeeMy se úspěšně rozběhl jako e-shop a velkoobchod, který se od jiných firem vlastněných maminkami na mateřské odlišuje rychlostí dodávek. „Držíme si sklad, protože myslíme, že maminky nechtějí na zboží čekat. Dodáváme do dvou, tří dnů a chceme u toho zůstat, i když to znamená, že ve zboží na skladě máme hodně peněz,“ vysvětluje Martina Treger.
Vedle prodeje přes e-shop ráda potkává zákazníky tváří v tvář na veletrzích, v Brně vystavuje letos už počtvrté. „Veletrh PRODÍTĚ je pro nás přímý kontakt se zákazníky. Můžeme jim třeba vysvětlit, jak je výrobek myšlený, z čeho je vyrobený a jak ho používat. Pro maminky je důležité si na výrobky sáhnout a prohlédnout zblízka barvy. A my od nich zase získáme zpětnou vazbu a inspiraci, co dále vylepšit. Rády sem jezdíme,“ říká.