ProDítě, Svět ženy

Übersetzung nicht verfügbar.

PATRON Bohemia pokračuje v delší než stoleté tradici, v Mělníku každý rok vyrobí čtyři tisíce kočárků

Česká výroba od A do Z a propracovaný modulární systém 3 v 1, který zákazníkům umožňuje sestavit si jedinečnou kombinaci kočárku a autosedačky. To jsou hlavní přednosti výrobků společnosti PATRON Bohemia, která sídlí v tradičním českém „hlavním městě kočárků“.

Značka PATRON Bohemia je na veletrhu PRODÍTĚ pravidelným vystavovatelem a letos v pavilonu G2 představuje širokou nabídku dětských potřeb včetně cestovních postýlek, lehátek, židliček nebo golfových holí.  Nosným produktem však nadále zůstávají kombinované kočárky, kterých za rok v Mělníku vyrobí přibližně čtyři tisíce setů, čili kompletů podvozek, hluboké lůžko a sportovní sedačka, případně i autosedačka.  “Zájem o naše výrobky loni mírně vzrostl, což koresponduje s růstem porodnosti a kupní síly obyvatel, protože cenově patříme k vyšší střední třídě,“ řekl na brněnském veletrhu generální ředitel společnosti PATRON Bohemia Petr Kotík. V poptávce podle něj stále vítězí modulární systémy kočárku všechno v jednom, které pokryjí potřeby dítěte od narození až do dvou nebo tří let. Následně stačí tuto kombinaci doplnit lehkým sportovním kočárkem s jednoduchým použitím.

Co se naopak mění, je náročnost zákazníka. „Dnes si  rodiče pečlivě vyhledávají informace na webu a sbírají recenze na sociálních sítích. Zákazník je stále edukovanější a přichází k nám už s informacemi, které si pouze doplní a ověří. I na veletrh většina lidí přijede už informovaná a chce vidět konkrétní věci nebo technické finesy. Na nás i prodejce to je občas velký nápor,“ přiznává Petr Kotík, který přesto pokládá veletržní prezentaci za důležitou. „Veletrh PRODÍTĚ je prodejní, přicházejí sem zákazníci s nákupními ambicemi, mnoho z nich pro konkrétní výrobek, i když někdy pak odejdou s jiným. Pro nás má účast význam z několika pohledů: jako kontakt s prodejci, pro oslovení koncových zákazníků z Brna a okolí a také jako podpora znalosti značky, protože naši klienti se stále obměňují,“ vysvětlil.

Na stánku PATRON Bohemia je představena nová kolekce pro 2019, v níž  návštěvníky upoutá inovovaný design hlubokého lůžka AMIGO. „Nový design korbiček odpovídá aktuálním trendům, protože kočárek je chápán i jako módní doplněk. Agresivní moderní design zdůrazňuje přítomnost hliníkového rámu, korba má ostře řezané hrany a trendovou šedo-bílou barevnost,“ popisuje Petr Kotík a zdůrazňuje také designovou provázanost všech komponentů: „Naší předností je vysoká flexibilita, takže dokážeme kombinovat jakýkoliv díl korbičky s jakýmkoli podvozkem. Náš modulární systém si zákazník sestaví na míru podle svého přání a tato individualizace výrobku nás odlišuje od konkurence.“

Tím nejdůležitějším, co značku PATRON Bohemia odlišuje, však zůstává česká výroba. „Neznáme nikoho jiného, kdo by kočárky v Čechách vyráběl, pokud nepokládáme za výrobu skládání z několika dovezených komponentů. U nás máme kompletní technologickou základnu pro výrobu kočárků a nakupujeme jen základní materiál jako trubky nebo látky,“ říká Petr Kotík a dodává: „V servisu je to pro klienta výhoda. Protože vlastníme komponenty, je pro nás velmi jednoduché cokoliv opravit nebo vyměnit a reagujeme velmi rychle. Ostatně zákazníci od českého výrobce vysokou kvalitu a rychlost dodávek i servisu očekávají.“

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.