Za skvělými zážitky není potřeba jezdit daleko. To návštěvníkům lednových veletrhů GO a REGIONTOUR dokáže společná expozice města Brna a Jihomoravského kraje. Stejně jako v minulém roce budou vizuál expozice a doprovodné aktivity akcentovat pohled na jihomoravský region z jiného úhlu. Jižní Morava tak pokračuje v kampaních, které mají návštěvníkům přiblížit atraktivní aktivity a cíle, které jsou méně známé nebo nabízejí inovativní, neotřelý přístup. Cílem je ukázat turistům nová nebo dosud neobjevená lákadla, rozptýlit vysokou koncentraci návštěvníků v čase i prostoru a také je motivovat k opakovaným návštěvám.
Společné prezentace se zúčastní také zástupci pěti turistických destinací Jihomoravského kraje, kteří představí stávající i nové cíle ve svých regionech. „Chceme se prezentovat jako kraj plný neotřelých zážitků a zábavy, takovým totiž ve skutečnosti jsme. Budeme se snažit propojit návštěvníky s tradiční i méně tradiční turistickou nabídkou regionu, vtáhnout je do hry. Nechceme strnulou prezentaci nabízející tištěné letáky a tužky, ale opravdovou interakci,“ uvádí Pavla Pelánová, ředitelka Centrály cestovního ruchu - Jižní Morava, která má na starosti přípravu expozice za Jihomoravský kraj. Připraven proto bude také bohatý doprovodný program, ideální pro rodiny s dětmi ale i hravé dospělé.
Návštěvníci se mohou těšit například na živé kameloty reprezentující vybrané cíle regionu, zábavný fotokoutek, malování lidových ornamentů i soutěžní hry pro chytré hlavy. Tradičně vinařský kraj by také rád ukázal svou dominanci v oblasti pivovarnictví. Více než 60 malých pivovarů v kraji, jedinečné pivní akce a originální prezentace totiž dělají z regionu černého koně také v tomto segmentu gastronomie a cestovního ruchu.