GO a Regiontour

Translation is not available.

Agentura CzechTourism představí novou veletržní expozici pro prezentaci České republiky

Přehledné a jednoduché uspořádání, velkoformátové obrazy, atypické osvětlovací prostorové bannery, výrazné označení – to jsou hlavní atributy nové veletržní expozice České republiky, se kterou se návštěvníci budou moci seznámit na vybraných domácích i zahraničních veletrzích organizovaných agenturou CzechTourism v letech 2019–2022. Českou premiéru si expozice užije na veletrzích Go a Regiontour.

„Očekáváme, že rok 2018 bude opět rekordním, a to co se příjezdů zahraničních i domácích turistů týká. Za první tři čtvrtletí loňského roku se v České republice ubytovalo 8, 1 milionů zahraničních turistů, což bylo o 4, 7 procent více než ve stejném období roku předchozího. Jedním z tradičních marketingových nástrojů, jak příjezdový turismus podpořit, jsou právě veletrhy. V roce 2018 se CzechTourism účastnil s oficiální expozicí 17 významných domácích i zahraničních veletrhů cestovního ruchu. Mezi největší zahraniční akce patří každoročně ITB Berlín, WTM Londýn nebo MITT Moskva. Věříme, že nové ztvárnění expozice přispěje k dalšímu zájmu zahraničních i domácích partnerů a turistů,“ říká Klára Dostálová, ministryně Ministerstva pro místní rozvoj ČR. 

 „Nová veletržní expozice v sobě kombinuje prvky, které se velmi osvědčily v uplynulých letech – například velkoformátové obrazy či velkoplošnou led obrazovku - s řadou nových technologií a doprovodných programů. Zcela unikátní je výrazné označení v našich národních barvách, které jistě zajistí snadnou zapamatovatelnost a nezaměnitelnost expozice České republiky,“ přibližuje ředitelka agentury CzechTourism, Monika Palatková.  

Kromě atraktivního designu pracuje expozice také s praktickou stránkou a nabízí vystavovatelům dostatečný komfort a prostor pro jejich prezentaci i obchodní jednání.

Prvními veletrhy, kde měli návštěvníci možnost vidět novou expozici, byly lednové Ferienmesse Wien a  Vakantiebeurs Utrecht. „Už zde jsme zaznamenali zvýšený zájem návštěvníků a velmi pozitivní ohlasy ze strany našich partnerů – vystavovatelů, kterým prostor v expozici poskytujeme,“ říká Andrea Jirglová, vedoucí oddělení marketingové komunikace CzechTourism.

V České republice bude expozice poprvé představena expozice ve čtvrtek, 17. 1. 2019 krátce po poledni na veletrhu GO a Regiontour Brno.

V roce 2019 se agentura CzechTourism s oficiální expozicí zúčastní celkem 17 vybraných domácích i zahraničních veletrhů. Jejich seznam spolu s dalšími informacemi a přihláškami je k dispozici na stránkách www.czechtourism.cz v sekci Naše služby pro Vás. CzechTourism bude také zajišťovat účast na specializovaných kongresových veletrzích i dalších vybraných akcích realizovaných jednotlivými zahraničními zastoupeními. Těch se po celém světě aktuálně nachází 23. Díky nim agentura efektivně prezentuje a propaguje Českou republiku na daných trzích.

Expozici má CzechTourism  v pronájmu na 4 roky. Je vyhotovena třikrát, a to za účelem vícero pokrytí veletrhů, které se konají ve stejnou dobu.

Podrobnosti k uměleckému a technologickému ztvárnění expozice:

Expozici umělecky zpracoval MgA. Bronislav Stratil. Vizuálně nejsilnějším prvkem je krystalický baldachýn vytvořený z trojúhelníkových panelů ve tvaru vlajky České republiky. Krystal viditelný z velké dálky láká návštěvníka blíže ke stánku.  

Hlavním komunikačním prostředkem expozice jsou velkoformátové podsvícené fotografie a obrazovky. Tyto statické i pohyblivé obrazy svými plochami vymezují zázemí vystavovatelů. Expozice dává dostatečný prostor pro prezentaci aktuálních kampaní CzechTourism i jednotlivých trhů.

Na obvodu jsou rozmístěny výstavní pulty, které vizuálně vytváří svítící prstenec obepínající celou plochu expozice.  V prostoru mezi pulty jsou rozmístěné unikátní a charakteristické atrakce. Jedná se o prvky, které mají zaujmout návštěvníka a zároveň mohou příchozí poučit hravou formou o důležitých aspektech České republiky. Tyto multimediální instalace využívají hojně technologii 3D a dotykových obrazovek. Každý z výstavních sektorů je vybaven také samostatnou obrazovkou pro promítání spotů vystavovatelů. V případě B2B veletrhů je sektor doplněn dodatečným pultem, který poskytne další prostor pro umístění propagačních materiálů i pro samotné jednání. Vystavovatelé budou i nadále rozděleni v expozici do jednotlivých tematických celků, což návštěvníkům umožňuje snazší orientaci.

Vybrané reference partnerů - vystavovatelů:

  • David Karčmář, Moravian-Silesian Tourism s.r.o.: Expozice je velmi povedená. Světelný nápis Czech Republic Land of Stories v rámci okolních stánku rozhodne dominuje. Česká republika je tak nepřehlédnutelná ze všech stran!
  • Jana Caklová, Vysočina Tourism: Nám se stánek moc líbí. Je prostorný, pohodlný; nový tvar pultu umožnuje lepší využití vnitřního prostoru. Nové monitory pulty zatraktivňují, lidé se více zastavují. Jsme nadšeni, že máme za sebou foto Zelené Hory, která je jedním z našich krajských highlightů. Návštěvnost je letos skvělá, rozdali jsme vše.
  • Zuzana Bedrnová, Česká Inspirace: Nová expozice je přívětivější k vystavovatelům a atraktivnější pro návštěvníky, jsme hodně spokojeni!
  • Aleš Vančura, Aquapalace Praha: Nová expozice je velmi atraktivní, snoubí v sobě kulturní dědictví s moderními technologiemi. Fotky jsou skvěle vybrané, oceňuji výběr neotřelých památek (např. Litomyšl). Návštěvníky musí zaujmout na první pohled.
  • Lenka Lokvencová, Národní památkový ústav: Velmi se nám líbí nová vizuální podoba stánku, baldachýn v podobě rozevláté vlajky, výrazné označení i výběr fotografií - to vše návštěvníky upoutá.
  • Eva Richterová, Středočeská centrála CR: Líbí se nám výrazný prvek v podobě krystalického baldachýnu, dobře viditelný již od vchodu i praktické pultíky pro vystavovatele. Děkujeme!
  • Monika Hlávková, CCRJM: Expozice se nám velmi líbí, velkoformátová fotografie Pálavy je skvělá, jsme nadšeni!
  • Jaromír Polášek, JCCR: Expozice v rámci veletrhu Ferienmesse Wien naprosto vynikala, moc se nám líbí!

More news from the fair trade

20. 01. 2019 GO a Regiontour S Periscopem nejen do Skandinávie, ale do celého světa

Za pouštní romantikou do Ománu, za ledovci do Kanady, za sopkami na Island a na Nový Zéland, za velehorami do Nepálu a za kláštery do Gruzie. Brněnská cestovní kancelář PERISCOPE Skandinávie vozí turisty do úchvatné přírody a exotických destinací několika kontinentů. Na...

Nastavení cookies

Ke sledování a analýze návštěvnosti na našich webových stránkách používáme soubory cookies. Tyto soubory mohou obsahovat osobní údaje. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je dle platné legislativy vyžadován váš souhlas.