Další ceny získaly turistické pohlednice z Pálavy, Adršpachu, Dvora Králové nad Labem, Třeboně a Plzně. Soutěžilo se také o nejhezčí kapesní kalendářík a nejhezčí turistickou vizitku, vítěze všech kategorií vybralo hlasování odborných návštěvníků brněnských veletrhů cestovního ruchu.
Časy statisícových nákladů pohlednic jsou nenávratně pryč, ale turistické pohlednice se stále posílají a také sbírají, někdy plní i funkci vstupenek nebo soutěžních karet. A hlavně jsou krásné, což už dvacet let dokazuje soutěž O nejhezčí turistickou pohlednici ČR. Letošní 22. ročník opět proběhl na brněnském výstavišti a vyhlašování výsledků bylo současně oslavou 25 let od založení Asociace turistických informačních center. Právě tato centra, kterých dnes v České republice existuje již 440, jsou aktivními distributory a současně zadavateli nových pohlednic.
Do soutěže bylo letos zasláno 138 pohlednic, ty nejhezčí z nich vybírali odborní návštěvníci v prvních dvou veletržních dnech. Mezi víceobrázkovými pohlednicemi získala nejvíce hlasů pohlednice ze Dvora Králové nad Labem, která obdržela také zvláštní cenu od Asociace turistických informačních center. Druhé místo patří pohlednici z Třeboně a třetí pohlednici ze sadového okruhu v Plzni.
V královské kategorii jednoobrázkových pohlednic zvítězil poetický záběr Ladislava Rennera, sedminásobného vítěze této soutěže, který z podhledu vyfotografoval tisíciletý Oldřichův dub v obci Peruc. Druhý nejvyšší počet hlasů získala pohlednice se západem slunce nad jarně rozkvetlou Pálavou, jako třetí se umístila pohlednice z Adršpachu. Jak vysvětlil pořadatel soutěže Marcel Goetz z České pohádkové akademie z. s., jednoobrázková pohlednice mívá větší uměleckou hodnotu, ale z pohledu prodejnosti jsou jednoznačně úspěšnější víceobrázkové pohlednice, protože turista chce dostat více informací v jednom.