Na veletrh GO se opět vrátila největší cestovní kancelář v České republice. EXIM TOURS vystavuje společně se svým partnerem, firmou CEWE FOTOLAB, která je jedničkou v oblasti výroby fotoknih a dalších fotografických produktů. „Pořádáme dohromady různé akce pro děti a letos jsme se rozhodli i pro společnou prezentaci tady v Brně,“ říká Petr Kostka, obchodní ředitel EXIM TOURS. V sobotu se v expozici můžete potkat s Jakubem Vágnerem, známým rybářem a držitelem několika světových rekordů.
Petr Kostka o cestovní kanceláři říká, že je takový velký supermarket, ve kterém si zákazník vždycky vybere – od exotiky před blízkou či vzdálenější letní dovolenou až po tuzemské pobyty, lyžařské zájezdy a tak dále.
„My jsme specialisté na Tunisko, Egypt, Turecko, k žádaným destinacím patří ï Řecko a řecké ostrovy, Španělsko, Itálie. Máme obrovské nárůsty prodeje „first minute“. Vidíme, že Češi mění své chování v tom, že nechtějí čekat na poslední chvíli na to, co zbude, ale chtějí si vybrat z co nejširší nabídky. Je také velice zajímavé, že loni si 28 % klientů koupilo pětihvězdičkové hotely a velká většina volila all inclusive. Ekonomice se daří, lidé mají peníze, a tak je chtějí utratit za kvalitu a pohodlí. Nechtějí na dovolené řešit žádné problémy, proto jdou k velkým značkám jako jsme my a vybírají si čtyřhvězdičkové a pětihvězdičkové hotely,“ říká obchodní ředitel.
K novinkám letošní sezóny patří zájezdy k Jadranu do Černé Hory. „To je jeden z mých osobních tipů, je to skvělá doletová vzdálenost a klientům mohu tuto dovolenou jen doporučit. Mám velmi rád Egypt, a nejen já, Češi milují šnorchlování a hodně se jich vrací právě do Egypta, oproti loňsku vidíme nárůst o 80 až 90 procent. Stabilně oblíbené je Turecko, které má jedno z nejlepších all inclusive, má skvělé bazény s tobogány, výborně vybavené hotely, nádherné pláže i památky. Zájem vidíme i o Tunisko a nárůst klientů jsme zaznamenali i v případě Bulharska. Jedním z důvodů je i to, že k nám přišli klienti poté, co skončila cestovní kancelář Thomas Cook a Neckermann,“ dodává Petr Kostka.
V loňském roce vycestovalo s cestovní kanceláří EXIM TOURS na 350 000 českých klientů. EXIM TOURS jako holding má však po sebou také slovenskou cestovní kancelář, polskou, maďarskou a nově i rumunskou, takže roste a daří se mu. Brněnský veletrh vnímá jako příležitost pro setkání se svými spolupracovníky a především konečnými zákazníky. „V první den si za námi přišli hlavně naši partneři pro katalogy a nové materiály, na stánku proběhla řada jednání, od pátku už začala chodit přímá klientela. Je skvělé, že lidé velice vítají, že tu EXIM TOURS je,“ říká Petr Kostka.